دوشنبه, سبتامبر 26, 2016
image image image
پشتیبانی از تمام برندها شركت كلون سرويس آريا به منظور تبيين خدمات قابل ارائه و بهبود مستمر خدمات به مشتريان گرامي همچنين تحقق جلب رضایت شما مشتریان گرامي، پشتیبانی جامعی را به تمام برندهاي موجود در بازار ارائه می‌دهد،که در بالا بردن طول عمر مفيد سيستم، هزینه کمتر، نگهداری آسان‌تر ، آسیب پذیری کمتر و استفاده بهينه از درب‌هاي اتوماتيك تاثير شاياني دارد و در صورت بروز هر گونه اشکال، نیروهای متخصص این شرکت در حداقل زمان ممکن نسبت به رفع مشکل و بازگرداندن سیستم به کارکرد صحیح و بدون نقص اقدام مي‌نمایند.
بازرسی های دوره ای کنترل و نگه داری اطلاعات پروژه ، صدور کارت سرویس دوره ای و کنترل آن با استفاده از سریال قطعات صدور کارت گارانتی و استفاده از شماره سریال برای کنترل قطعات و خدمات ارائه شده بر روی دستگاه مورد نظر ارائه خدمات بر اساس شماره اشتراک ، شماره فاکتور ، شماره قرارداد ، کارت گارانتی و کارت سرویس دوره ای
تجربه و تخصص شرکت کلون سرویس آریاارائه خدمات موثر و با كيفيت به مشتريان را همواره در اولويت قرار داده و بهره گيري ازکادر مجرب و آموزش ديده در خصوص سرویس ، پشتیبانی دربهای اتوماتیک و دربهای کرکره ای ، در کنار همکاري کارشناسان مجرب و صاحب سابقـه و تجربه در زمينـه هاي اجرايي و مديريتي ، کادر فني ممتازي را تشکيل داده که با جمع تخصص و تجربه ، خدمات اين شرکت را ويژه و ممتاز تبديل کرده است.

تغییر آدرس و تلفن شرکت

آدرس جدید شرکت:

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه، طبقه 10، واحد 2

تلفن :  26230691-021 (20 خط)

فراخوان جذب نمایندگی

کلون سرویس آریا شرکت تخصصی نصب سرویس و خدمات پشتیبانی درب های اتوماتیک

بزرگترین شرکت در زمینه خدمات پس از فروش،تامین، تعمیر وتعویض قطعه انواع دربهای اتوماتیک در ایران نمایندگی فعال می پذیرد.

لذا از متقاضیان محترم نمایندگی خواهشمند است جهت مشاوره وآگاهی بیشتر در زمینه فعالیت شرکت ونحوه اخذ قرارداد نمایندگی با شماره تلفن 26230691 -021 داخلی 450،واحد امور نمایندگان شرکت کلون سرویس آریا تماس  حاصل فرمائید.

www.kolonservice.ir

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

  • کنترل و نگه داری اطلاعات پروژه ، صدور کارت سرویس دوره ای و کنترل آن با استفاده از سریال قطعات
  • صدور کارت گارانتی و استفاده از شماره سریال برای کنترل قطعات و خدمات ارائه شده بر روی دستگاه مورد نظر
  • ارائه خدمات بر اساس شماره اشتراک ، شماره فاکتور ، شماره قرارداد ، کارت گارانتی و کارت سرویس دوره ای
  • کنترل هزینه های قطعات مصرفی و تعمیری برای ارائه خدمات بر اساس قرارداد
  • نگهداری صورت جلسه خدمات ارائه شده به مشتریان
  • امکانات دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارائه شده به تفکیک جزئیات
  • ثبت و پردازش عملیات تعمیرات از قبیل رسید دریافت کالا ، اشکالات فنی ، ریز عملیات انجام شده در بازه زمانی قرارداد خدمات پس از فروش و هزینه قطعات مصرفی
  • کنترل وضعیت دستگاه در کلیه مراحل ارائه خدمات پس از فروش
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید ، تعمیری ، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کال
  • محور اصلی خدمات پس از فروش
  1. انبارش ، حمل و نصب محصول
  2. نگهداری و تعمیرات
  3. عمردهی مجدد برای محصولات قابل بازیابی

 

  • محورهای فرعی خدمات پس از فروش
  1. آموزش مشتری
  2. گردآوری اطلاعات ، مستندات پروژه به صورت بایگانی
  3. سیستم پاسخگویی به مشتریان و رسیدگی به شکایات جهت رضایت مندی مشتری

ورود کاربران